donderdag 15 mei 2014

Veemden in de nacht; Judith Visser

Judith Visser is 1 van mijn favoriete schrijfsters! (Al niet DE)
Ze schrijft hele spannende literaire thrillers die er voor zorgen dat je het boek niet weg kan leggen, en net als je denkt dat je weet hoe de vork in de steel zit....boem....krijgt het verhaal een andere wending, tot op de laatste bladzijde is het spannend!
Ik was 18 april  2014 (op mijn verjaardag) op de lezersdag van vreemden in de nacht en toen ben ik nog meer sympathie voor haar gaan krijgen.
Judith heeft ook Facebook en ik vind haar heel erg betrokken zijn bij haar leesfans!

Het boek:

Vreemden in de nacht is de nieuwste (10de) literaire thriller van Judith Visser.
Het verhaal speelt zich af in twee verschillende jaren (1973 en 2013):

In een afgelegen woonhuis is een jong echtpaar op brute wijze van het leven beroofd. Veertig jaar later neemt Cassandra Wolf, een voedingscoach van wie de relatie net is verbroken, haar intrek in het huis. Ze wil een nieuwe start maken en een praktijk aan huis beginnen, maar haar plannen komen al snel op een zijspoor te staan vanwege angstaanjagende gebeurtenissen. Elke nacht opnieuw schrikt ze wakker van een ijselijk gegil. Waar komt dat vandaan? Ze duikt in het verleden van het huis en belandt al snel bij de vraag welke tragische geschiedenis er achter de dubbele moord schuilt. Niet veel later doet ze een schokkende ontdekking, die niet alleen haarzelf, maar ook haar dierbaren in gevaar brengt…

Wat ik van het boek vind:

Weer vlot geschreven zoals ik van Judith gewent ben.
En toen ik halverwege het boek was en dacht te weten wie de dader was, had ik het toch weer verkeerd zoals ik kon lezen op 1 van de laatste bladzijden!

Ze is alweer bezig met een nieuwe thriller,  nou van mij mag hij zo snel mogelijk uit komen ik kan er niet op wachter!

Hier kun je gratis het eerste hoofdstuk lezen! 

http://judithvisser.nl/boeken/vreemden-in-de-nacht/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten